Be Tumblr

26 januari 2016


 Wat te doen als je geen zin hebt in huiswerk. Juist, alles behalve huiswerk en daar was ik nogal goed in gisteren. Tuurlijk heb ik wel gewoon gedaan wat me gevraagd is en heb ook echt keihard mijn best gedaan op mijn Nederlandse repetitie die ik vandaag (het eerste 1e!) moest maken. Nadat ik dat dus allemaal gedaan had was ik er echt helemaal klaar mee en ging wat rond snuffelen op Tumblr. Pinterest en Weheartit. Toen kwam er plotseling een ideetje naar boven borrelen, wat nou als ik zelf een paar Tumblr plaatjes maak. Gelijk had ik weer alle energie terug en begon vol goede moet aan een idee.

Ik zocht een paar hele bekende plaatjes van Tumblr of Weheartit op, echt die plaatjes die je elke dag wel voorbij ziet komen. En die je zo langzamer hand wel een beetje beu bent. Nou die plaatjes dus heb ik geprobeerd zelf na te maken. Niet allemaal zijn ze even goed gelukt en lijken ze precies op het voorbeeld maar als nog ben ik er best tevreden mee.

Dit is dan nummer 1 en al zeg ik het zelf, hij lijkt best wel op het origineel. De bril is anders dat is jammer maar voor de rest lijkt hij toch best wel. En zie je dat ik op de details gelet heb? Die blauwe nagellak komt die je niet bekend voor, ja ja het origineel heeft ook blauwe nagels. Ik ben echt een beetje verliefd op deze zomerse plaatjes en het leuke idee van het mondje en de neus. Ook al is mijn foto gewoon voor een witte muur gemaakt.


Smile You Are Beautiful, kijk eens hoe leuk het origineel is. Ik weet niet zeker of iedereen exact dit plaatje kent maar het idee lijkt me toch wel. Een tekst voor je gezicht is trouwens ook erg handig voor een anonieme blogger zoals ik, sorry dat was echt het eerste waar ik aan dacht toen ik dit plaatje zag. Maar hij is toch best wel leuk gelukt? Shit, Shit, shit en nog meer shit. Ik zie nu dat ik een L te veel heb neer gezet bij Smile. Oh stom is dat, ik kan hem nu moeilijk weghalen dan heb ik maar 2 foto's. Dit is echt heel stom maar oké jullie snappen het idee toch? Misschien maakt het al weer iets goed als je zie dat ik aan een witte muts heb gedacht?

 
 Oké wat een enorme blunder was dat zeg, wie zet er nou 2 L's tussen Smile. Dan laat ik jullie nu de allerlaatste zien. Zelf vond ik deze het minst mooi, oké tot dat ik er achter kwam dat ik 2 L's bij smile had neergezet. Gewoon omdat je te goed kan zien dat er iets geshopt is hier en daar. Voor de rest is hij wel leuk gelukt, vooral het idee met de vlindertjes is gewoon heel leuk.


Het was jammer genoeg niet zo'n heel uitgebreide post en er zijn ook nog al wat dingetjes mis gegaan. Ik ga school niet de schuld geven ( ja, oké eigenlijk ook wel gewoon maar ik had vandaag één of andere sport dag die vanaf het 3e tot het 8e duurde vet irritant. Ik heb gewoon de hele dag een beetje heen en weer kunnen rennen en doen alsof ik iets sporten kan. Ach ja, we hebben het allemaal weer overleefd en ik beloof dat ik binnenkort nog zo iets doen maar dan zonder spellingsfouten en overduidelijke geshopte foto's.

Liefs,
Roos

Wat was jouw grootste blunder vandaag?

1 opmerking

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.