Millón de textos

14 januari 2016


 



Lezen, iets wat iedereen eigenlijk wel elke dag doet. Dat gaat van Whatsapp en boeken tot lesboeken en reclame. Echt serieus nu ik dit allemaal schrijf klink ik echt zwaar cliché maar echt overal vind je verhalen, teksten en nog meer letters. Nu hou ik weer op met dit nutteloze gedoe. Waar ik jullie vandaag mee ga vervellen gaat namelijk ook over al die lettertjes (voor als je het nog niet in de gaten hebt dit zijn ook allemaal lettertjes). Misschien dat ik zoiets wel vaker wil gaan doen, het maakt niet uit ook al zeg ik dat bijna elke post, ik ga dus vertellen wat mijn favoriete lettertjes combinatie is op dit moment.


Ik wil voordat ik met mijn lettertjes verzameling wil gaan beginnen zeggen dat ik super hyper ben op dit moment. Ik heb al weekend, en ja daar ben ik best wel blij mee, en dat heeft allemaal met morgen te maken. Wat is het toch leuk om geheimpjes te hebben want jullie komen er zaterdag pas achter. Nu ga ik snel verder met mijn lettertjes verzameling.

Als aller eerste wil ik deze combinatie van lettertjes met jullie delen, DE Maaike en Domenico serie. Ik ben nu bezig met deel 4 en ben al weer helemaal in de stemming. Als ik 's avonds naar bed ga lees ik meestal eventjes maar met deze boeken lees ik gewoon iets te veel wat ik de volgende dag soms nog wel merk. Soms zit ik zelf wel eens stiekem te fantaseren hoe het boek afloopt maar zodra iemand het me dan wil vertellen stop ik zingend mijn vingers in mijn oren, anders kan ik gelijk alle boeken niet meer lezen. Het zijn namelijk 9 delen, ik kan dus nog wel eventjes.


Nou dan zal ik ook gelijk eens eventjes een korte samenvatting van de gehele serie (tot halverwege deel 4) geven. Het boek gaat over Maaike en Domenico die bij elkaar in de klas komen (deel 1). Maaike die merkt dat er Domenico allerlei problemen heeft en wil hem helpen. Maar ze wordt verliefd op hem en hij ook op haar. Bij de lantaarn doen ze elkaar en belofte, ze zullen altijd bij elkaar blijven. Maar Domenicp gaat weg, op naar Sicilië en Maaike hoort niks meer van hem. Maaike blijft maar aan Domenico denken en daarom besluit haar vader naar Sicilië te gaan om hem op te zoeken (deel 2). Ze vinden Domenico maar zien hoe slecht alles er aan toe is. Ook wil Domenico gaan trouwen, met Angel. Teleurgesteld gaat Maaike weer samen met haar vader terug naar huis. Domenico komt op een gegeven moment weer terug en vraagt Maaike om hulp voor zijn tweeling broer en zijn zusje (deel 3). Mingo zijn broer is namelijk zwaar drugsverslaafd. En daar overlijdt hij dan ook aan tot zwaar verdriet van Domenico. Hij moet worden opgenomen maar met dit alles probeert Maaike hem te helpen. Ze krijgen uiteindelijk weer verkering onder toezicht van Maaike's vader (deel 4).


Dat was dan de serie boeken dan ga ik nu verder met muziek. Jij denkt nu  "What?! waarom muziek daar heb je toch geen lettertjes?" ja toch wel, weleens van songteksten gehoord? Of van Songa! Een site die ik heb leren kennen via mij nicht. Dit is echt heel erg fijn je kan namelijk je eigen playlisten maken. Je kan alle muziek van YouTube vinden dus ook de videoclip erbij. Hier vind je mijn playlist van dit moment   Playlist van Roos .

En dan komt er als allerlaatste ook nog mijn favoriete quote's  van dit moment.
Never try... Never know:
Never try Never know   -  lalatomtom.tumblr.com
 
...and faster!...only it will be strong enough to hold you when you fall...and to push you out the abysm...and defend you from the envy ones...:
Learn to love your inner monster   -  etsy
 
Think outside the box #entrepreneur #entrepreneurship #innovation www.mbdstrategies.com:
Think outside the box   -   www.entrepreneur.com
 
 
Dit waren dan alweer alle letterverzamelingetjes van vandaag. Ik zit hier echt te stuiteren op mijn stoel want ik heb erg veel zin in morgen. Daarom moe tik nu ook echt stoppen want er moet nog gigantisch veel gedaan worden. Dus heel veel knuffels en kusjes en tot zaterdag! 
 
Vergeet me niet via Bloglovin te volgen » Bloglovin
 
 
Liefs,
Roos

 

Wat zijn jouw is jouw favoriete lettertjes combinatie?

Een reactie posten

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.