Chill Out

16 augustus 2016


Heerlijk vind ik hem deze nieuwe jurk van de Pull & Bear. Hij zit heerlijk comfy en is lekker zacht perfect voor een avondje chill op de bank. En die wou ik vandaag toch echt even aan jullie laten zien aangezien ik hem vorige week al aan heb gehad tijdens dat nogal overdreven herfstachtige weer.


Op dit moment ben ik aan het kamperen en waarschijnlijk zal je ook wel wat fotootjes op Insta voorbij zien komen maar ik heb dus niet zo veel tijd om een heel verhaal aan elkaar te breien. daarom dus vandaag 2 fotootjes en de mededeling dat ik de Monroe template ga kopen als je wilt weten welke dat is moet je even bij mijn vorige post kijken.


Mijn vakantie zit er al bijna op Vrijdag ben ik jarig, weekendje en weer naar school. Daarvoor moet ik nog al mijn boeken gaan kaften waar we dus geen zin in hebben. Donderdag laat ik wel eventjes al mijn aankopen zien voor dit jaar. Eigenlijk is het maar een bij elkaar geraapt zooitje en was ik binnen  minuten klaar en kon ik met een zware tas de Hema uit.

Liefs,
Roos

4 opmerkingen

  1. Aah, ik haalde mijn schoolspulletjes ook altijd bij de HEMA. En ieeh, nog twee daagjes! Ik wens je alvast een hele fijne verjaardag toe :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die jurk ziet er inderdaad onwijs comfy uit! Hij staat je supergoed!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.