5X Meer Zomer Feelings

8 september 2016


Beetje dromerig een ijsje eten, perfect zomerplaatje of niet soms? Nee, niet als Roos het probeert met een bezem op de achtergrond en een verschrikkelijke pot en om niet te vergeten dat lelijke gele lijntje. Met het bewerken van de foto's stressen met het bijknippen omdat het nogal word ingezoomd allemaal als al die 3 tributen er niet bij op mogen. Dan heb je ook nog eens zo'n computer die nogal kuren heeft en het leuk lijkt om bij elke foto die je opslaat uit te vallen, ja het zat allemaal even niet mee tot dat mijn reddende moeder me kwam helpen en hem heeft gemaakt, je bent een schat mam!


Nu stop ik met zeuren en ga ik verder met vrolijk zijn over het lekkere weer van de laatste tijd. Het was gewoon vandaag weer iets van 28 graden, hoe lekker?! Omdat ik vandaag een middagje vrij was had ik wel zin in een ijsje en zetten die even in het zonnetje (oké ik weet het slechte grap en hij is mislukt, volgende keer beter). Vandaag heb ik dan ook 5 dingen die je de laatste paar dagen van dit zonnige weer nog echt even moet gaan doen.


1. IJs eten natuurlijk! Ik zeg niet dat dat in de herfst niet meer kan maar nu is het natuurlijk dubbel zo lekker. En de ijssalons gaan helaas ook weer een keer dicht...

2. Afkoeling zoeken in/bij/met het water. Gewoon lekker gaan zwemmen of een groot water gevecht houden. Nu kan het nog en ik beloof je dat je gen spijt zult krijgen ook al worden je kleren misschien zeikend nat na dat watergevecht...


Haha sorry, maar toen ik bezig was met deze zomerse foto's maken kwam ik er opeens achter dat ik mijn sokken nog aan had. Dat moest ik natuurlijk wel eventjes hier delen. Dit keer geen YouTuber die in zijn pyjama broek filmt maar een Blogger die met sokken aan foto's maakt...

3. Korte broeken dragen. Nu moeten we nog even elke kans aangrijpen om wat extra kleur te krijgen voordat het weer koud en grauw word. Als ik nu kijk naar foto's van uit de winter en ik zie mijn gezicht schrik ik me echt rot hoe ik er uit zie. Zo wit dat ik haast wel ziek lijk of zo, echt niet prima.

4. Heel veel Summer songs beluisteren. Twee posts geleden heb ik mijn lijst gedeeld, misschien dat er nog wel wat leuke songs voor jou bijzitten? Altijd leuk om wat nieuws te vinden toch?

5. Foto's maken. Dit zonnige weer zullen we niet zo veel meer hebben over een poosje. Het word sowieso al sneller donker waardoor je minder tijd hebt. Maar doe het dan wel beter als dit met lelijke gele lijntjes.


Iedereen maar weer veel succes op school/werk of weet ik het wat. Het is al weer bijna weekend. Ik heb er echt al weer zin in. Mijn ouders houden ook hun verjaardag dus ik heb ook nog eens een feestje in het vooruitzicht!

Liefs,
Roos

18 opmerkingen

  1. Hahah ik moest echt lachen om het gele lijntje. Was me eerst niet eens opgevallen tot ik het las! De sokken ook :P ik blijf zeker nog even ijsjes eten, summer songs luisteren en korte broeken dragen! Geniet van je weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Okay dit moet ik echt even kwijt: ik vind je blog steeeeds leuker worden! En ik vond 'm al leuk, dus moet je nagaan haha :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha gekke meid met je gele lijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, dat gele lijntje viel me eerst niet eens op. wil al die leuke zomer dingen wel doen maar moet naar school :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your t-shirt! Nice photos! Do you want to be friends with me on bloglovin? If yes, just follow my blog there, I'll follow your blog back!!! https://www.bloglovin.com/blogs/anna-alina-3947784

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ach wat hou ik toch van jou schrijfstijl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fijn he dit weer?
    en al helemaal met zo'n lekker ijsje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.