Leuke oorbelletjes + een leuk boekje

24 oktober 2016


De eerste keer dat ik echt op maandag post (je de vorige keer ging dat een soort van fout). Vandaag laat ik jullie een paar hele leuk oorbelletjes zien, simpel minimalistisch maar wel heel chic. Ja, ik vind ze mooi en ik hoop jij na deze post ook.

Van ByRoomy kreeg ik een tijdje terug een heel leuk pakketje binnen. Zoals je al kan raden zaten ook deze leuke oorbelletjes daar tussen. Maar ook nog een heel leuk kettinkje die je op mijn Instagram kunt vinden. Ze heeft echt een hele leuke webshop en ik verbaasde me er echt over hoeveel ze heeft, echt van alles wat. Dus je raad het al, ga zeker eventjes kijken (en dat zeg ik echt niet alleen omdat ze wat naar me heeft opgestuurd ze heeft echt hele leuke dingen voor een eerlijke prijs).


Heb jij ook al het 1e en misschien zelfs al wel het 2e boek van Anna Nooshin? Ik alleen nog maar het eerste boek en die vond ik echt heel leuk om te lezen. Er staat alleen op de voorkant "Het handboek voor online succes" dat moet je echt niet al te letterlijk nemen. Zei verteld gewoon hoe het haar overkwam maar alles is al weer zo veranderd. Dat wil niet zeggen dat het helemaal niet nuttig meer is om dit boek te lezen, dat heus nog wel. Ze verteld gewoon hoe het is om zo in de top te staan en hoe zei daar is gekomen, dat terwijl ze daar eerder nog nooit zo over na had gedacht.


Oké doel van deze post jouw overtuigen even een kijkje te nemen op de webshop van ByRoomy. Nu moet je natuurlijk niet alles helemaal gaan leegkopen daar want dan blijft er niks meer voor mij over. Ook wil ik je natuurlijk even mee geven dat je het boek (nu zelfs al boeken) van Anna Nooshin echt even moet gaan lezen.

Dan wil ik ook even vertellen dat ik afgelopen week zoveel leuke foto's heb gemaakt en dat er daar vast ook nog heel veel van hier komen een keertje. Foto's van de bloggersmeeting natuurlijk maar ook foto's die ik met vriendinnen heb gemaakt (lees 1.000 foto's).

Oh, dan heb ik nog een klein en spannend nieuwtje die je of allang vergeten was of nog nooit van gehoord had en dan is er ook nog een hele kleine kans dat je dacht van wat toevallig daar dacht ik pas nog aan. Ik en Vera willen onze blog Eluamakamaka.blogspot.nl weer oppakken binnenkort. Dus hoe dat in de gaten voor heel veel leuke posts!

Liefs,
Roos

6 opmerkingen

  1. De boeken van Anna Nooshin lijken me zo fijn! Die oorbelletjes zien er ook heel erg leuk uit (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haar boek is echt geweldig!!

    xoxo
    Dascha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad, ik hoop dat ik ook ooit zo'n boek zou kunnen maken!

      Verwijderen
  3. Wat een leuke post! Top dat je je andere blog ook weer gaat oppakken, had er nog niet eerder van gehoord maar ben heel benieuwd! x

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.