Die dingen die je nog niet over mij wist

17 november 2016


Je neemt dan misschien wel eens een kijkje op mijn blog maar weet je wel echt wie ik ben? Misschien ken je me wel maar een grote kans dat je me alleen via de foto's en de tekst die je leest hier kent. Vandaag laat ik je een klein kijkje nemen bij mij, wie ik nou ben. Niet dat ik zo'n bijzonder leven heb of zo maar wel leuk om te weten als je vaker op mijn blogje langskomt.

1. VWO leerling,
Iets wat vaak niet gelijk wordt geloofd als ik dit vertel... Misschien omdat ik soms een beetje aan het dromen ben of soms gewoon geen zin heb om heel serieus te doen. Ik ben niet iemand die heel veel zin heeft in leren en meestal net met de hakken over de sloot over gaat. Niet zo'n goeie eigenschap voor op het Vwo dat weet ik ook wel en probeer dan nu ook gewoon goed mijn best te doen.

2. Grote Zus,
Was ik altijd al wel van 2 jongere zusjes maar nu nog eens een keer. 2 Weken geleden heb ik een broertje gekregen, Jan. Het is zo'n schatje (hij lijkt natuurlijk ook op mij, grapje).

3. Valkeniers dochtertje,
Iets waar ik binnenkort wat meer over ga vertellen. Ik heb dit nooit genoemd als ik me moest voorstellen of zo. Het is gewoon hun beroep maar ja, toch wel een iets ander beroep dan dat je normaal hoort.


4. Beetje gek van zonnebrillen,
Ja, ik geef het toe zonnebrillen vindt ik best wel leuk. Normaal draag je zonnebrillen natuurlijk altijd in de zomer maar in de winter kan de zon (soms) ook flink schijnen. Daarom zit ik er over na te denken een nieuwe leuke zonnebril voor de winter aan te schaffen, aan een Cat Eye montuur in het zwart zat ik te denken.

5. I wake up like this,
Ik draag geen make-up, niet naar school en niet naar feestjes. Misschien dat ik bij hoge uitzondering een keer mascara op doe maar daar blijft het dan bij. Hartstikke chill eigenlijk, ik hoef er niet een kwartier eerder uit om mijn wimpers te krullen en donkerder te maken of al mijn puistjes een camouflage geven.

Dan nog een klein weetje, ik had deze post eerst een dag te vroeg er op gezet. Ik dacht namelijk dat het al donderdag was...

Dat waren ze dan al weer. Wil jij nog dingen van mij weten? Misschien dat ik wel weer een keertje een Q&A wil gaan maken als er genoeg vragen binnenkomen. Ook komt er binnenkort een DIY aan en ben ik bezig met een project waarvan nog niet zeker is of dat ook door gat (blutte bloger hier).

Liefs,
Roos

12 opmerkingen

  1. Haha je bent niet de enige waarbij niemand gelooft dat je een vwo-leerling bent. 'T is altijd zo grappig dat ze daarna zeggen:' Oh echt? Daar zag ik je echt niet voor aan, maar nu ik zo nadenk ook wel weer wel.'Love it,haha!
    Liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee, ik draag ook nooit make-up! Lekker handig inderdaad (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen! Hoe gaat het met je broertje? Oh en haha, ik doe elke ochtend echt precies een kwartier over mijn make-up. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah gefeliciteerd met je nieuwe broertje grote zus! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Veel dingen wist ik niet! Toch grappig om meer van elkaar te weten te komen al volg je elkaar best lang!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zoiets heb ik nog nooit eerder gedaan eigenlijk, leek me daarom ook wel leuk!

      Verwijderen
  6. Hihi leuk! Ik wist (bijna) alles al�� xlisannee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke weetjes! En ik vind het tof dat geen make up draagt! Ik draag zelf altijd wel een beetje mascara, maar nice dat je dat gewoon niet doet!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.