Drop je Wattpad en wat papieren boekjes

9 november 2016


Lijstje met boekjes delen, volgens mij heb ik dat nog niet vaker gedaan hier op mijn blog! Ik moet toegeven dat ik best wel veel (best wel heel veel) lees. Elke avond lees ik minimaal één hoofdstukje uit maar vaak kan ik wel langer dan een uur lezen. Heerlijk vind ik dat, gewoon even je hoofd helemaal leeg maken. Daarom hier speciaal voor jou een lijstje met mijn favoriete boeken, de Hungergames heb ik er niet tussen gezet maar iedereen weet dat dat  de beste boeken zijn toch?

Oh en ik wil misschien Wattpad weer gaan downloaden, een app war je zelf boeken kan schrijven maar ook die van andere kan lezen. Ik heb wel weer zin om wat leuke en soms ook totaal doelloze boeken te gaan lezen. En misschien ben ik ook wel van plan om zelf weer eens aan een boek te beginnen en weer aan het schrijven gaan. Iemand tips of ideeën voor een onderwerp?

Nu ga ik dan wel echt even met mijn lijstje beginnen. Er zit van alles tussen maar allemaal echt de moeite waard!


1. Hij is van mij
Een boek, volgens mij de eerste in de serie van Elite Bodyguards . Ze krijgen de taak een bekende man van de radio en zijn dochter te beschermen tegen een vreemde stalker die het op hem gemunt heeft. Ik vind het echt een tof boek, spannend en romantisch. Die twee dingen doen het altijd goed in een boek.

2. Daan en Nadia
Serieus, dit boek moet je lezen, het is echt om te janken (ja ik lag huilend in bed) zo mooi. Daan die door kanker in het ziekenhuis terecht komt ontmoet Nadia die door een poging tot zelfmoord in het ziekenhuis is terecht gekomen. Ik weet eigenlijk heel zeker dat je dit een mooi boek zult vinden!

3. Girl Online
Dit boek is misschien iets wat kinderachtiger  en simpeler geschreven maar ook echt wel heel mooi! Het is natuurlijk een super cliché boek maar juist daarom heerlijk om te lezen als alles die dag even niet meezat. Gewoon net een sprookje en stiekem hoop je dat jij binnenkort ook zo'n super speciaal iemand tegenkomen en alles goed afloopt.

4. Starters + Enders
Dit zijn 2 verschillende boeken maar volgen elkaar op. Ze hebben stiekem wel wat weg van de Hungergames, overleven in de toekomst. Als je van de Hungergames houdt moet je dit ook een mooi boeken vinden, dat kan niet anders.

5. De appeltaart van hoop
Dit boek heb ik gisteravond precies uitgelezen. Het is zo verwarrend en brengt je telkens weer op verkeerde gedachtes. Stukje bij beetje kom je meer te weten en begin je het te begrijpen maar er zijn dingen die je totaal verassen. Echt een goed boek!

Dat waren ze al weer er zit vast ook wel iets voor jou tussen! Als je zelf ook een boek hebt op Wattpad moet je dat maar even hier onder achterlaten dan kan ik dat even opzoeken. Ik ben benieuwd wie van jullie ook boeken schrijft, misschien ook wel niemand.

Liefs,
Roos

22 opmerkingen

  1. De appeltaart van hoop las ik deze zomer, prachtig, echt een mooi boek! Die andere boeken moet ik vast en zeker ook lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik had er al vaker van gehoord en het is echt een mooi boek!

      Verwijderen
  2. Lijken me heel leuke boeken! Ga dit lijstje zeker onthouden, x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dit! Ik ga er vast en zeker eentje (of meer) lezen! Mijn wattpadnaam is trouwens 'wolkentranen'

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah, Roos! Wat houd ik van dit artikeltje. Zo leuk dat je De appeltaart van hoop en Daan & Nadia hebt gelezen en dat ze je ook hebben geraakt. Mocht je nog opzoek zijn naar nieuw leesvoer: ik raad je 'Simon vs. de rest van de wereld' en 'Blindelings' heel erg aan. Vooral die laatste past goed tussen het rijtje van de boeken die je al gelezen hebt.
    Verder vind ik het onwijs leuk dat je misschien van plan bent om zelf te gaan schrijven. Echt doen hoor, want het is een fijne hobby. Mocht je hier nog hulp bij nodig hebben, dan kan je altijd bij me aankloppen.
    Liefs, Nienke
    P.S. Nog gefeliciteerd met je babybroertje! Mega leuk om het babynieuws te lezen.
    P.P.S. Wat sta je prachtig op de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik werd zo blij van je reactie! Die boeken ga ik zeker onthouden en weer eens een poging doen om de bibliotheek uit te pluizen. Zodra ik een beetje een concept heb voor mijn boek laat het je weten!

      Verwijderen
  5. Ik ken al deze boeken niet. Ik moet dan ook bekennen dat ik minder lees dan ik zou willen. De appeltaart van hoop spreekt mij heel erg aan, die ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik werk in een boekhandel en heb deze boeken allemaal gezien inderdaad! Starters en Enders vond ik ook geweldig. Daan & Nadia wordt ook wel de nieuwe Fault in our Stars genoemd. x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat heb ik eerder gehoord en daar ben ik het wel mee eens!

      Verwijderen
  7. Ik ben meer van de luisterboeken. Leuke lijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kende enkele Girl Online maar heb het zelf nog niet gelezen.. ik lees eigenlijk enkel in het Engels. Mijn favoriete auteurs zijn oa Cheryl Strayed en Fitzgerald! Wel een super leuk lijstje als ik het zo bekijk :) verder wil ik ooit m'n eigen boek uitbrengen... maar dat is een 7-jaar plan ofzo, ik heb al enkele hoofdstukken zo goed als af haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat gaaf dat van je eigen boek! Laat het maar weten als het er (bijna) is.

      Verwijderen
  9. Ah, mijn vriendin las ook altijd op Wattpad. Ik houd wel echt van lezen. Vooral als ik eenmaal begin kan ik echt niet meer stoppen. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, precies dat als je eenmaal leest in een goed boek is stoppen soms erg lastig...

      Verwijderen
  10. Leuk dat je nog zoveel leest, ik ben jaloers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo?! Model alert?!? Wat ben je toch een mooi meisje! Maar echt! Zou jou best wel een keer voor mijn camera willen hebben haha. Over camera's gesproken, had jij afgelopen vakantie niet een nieuwe camera gekocht/gekregen? Ik zie namelijk zoveel vooruitgang in je foto's! Ze zijn zo leuk! Ook zo leuk dat je zo fanatiek aan het bloggen bent! Ik vind je blog oprecht heel erg leuk! Lees elk artikel! Ik ga je ook maar even volgen op Bloglovin'! (waarom deed ik dat nog niet haha). Als je straks een beroemde blogger bent kan ik zeggen dat ik een van je eerste volgers was (shit ik zat net niet tussen de eerste honderd, gefeliciteerd in ieder geval met het behalen van je honderd volgers!) xx PS: Ik voel me echt een slijmbal haha, trek je daar maar niks van aan hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jeey, Myrthe volgt me! Je wilt niet weten hoe lang ik je blog al volg en hoe weg ik ben van al jouw posts! Haha, nu zijn we lekker samen aan het slijmen.

      Verwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.