Haartjes en een portofolio

24 november 2016


Oké als eerste kan ik wel zeggen dat ik met best wat foto's van deze serie blij ben. Vandaar dat er nu ook een nieuw knopje te vinden is helemaal boven aan, Portfolio . Hier zal ik de komende tijd gewoon wat foto's plaatsen die niet een totale ramp zijn geworden. Dus dat wou ik even vertellen maar de rest van deze post gaat eigenlijk gewoon over mijn haren...


Zo ongeveer een jaar geleden heb een stuk van mijn haar afgeknipt. Nu is dat dus al best wel weer een eind bij gegroeid. Ik wil weer eens een keer wat anders. Mijn haar pluist nogal eens en hangt maar gewoon zo een beetje om mijn hoofd.


Ik heb er al over nagedacht een pony te nemen, niet zo'n klein paardje maar een pony van haar. Alleen weet ik gewoon niet of me dat wel staat en voordat dat weer aan gegroeid is zijn we weer een tijdje verder. Zelfs heb ik een poging gewaagd om me een pony te fotoshoppen, dat ging dus niet echt helemaal goed. Iemand verstand van pony's, staat mij dat of gewoon niet?


Ook heb ik vorig jaar samen met mijn moeder een aantal pogingen gedaan om wat highlights in mijn haar te verven. Uiteindelijk is het goed gelukt met een setje van de Action. Dat is nu allemaal nog meer opgelicht door de zon en wat naar beneden gegroeid waardoor ik een beetje een natuurlijke ombré / dip dye in mijn haar heb. Nu is het alleen boven op mijn  hoofd wel erg donker, wat ik me persoonlijk niet zo leuk vindt staan. Om  mijn haar nog eens een soort van te verven lijkt me best wel tof, niet te opvallend of zo gewoon iets subtiels, iemand ideetjes?


Heeft er iemand misschien nog andere leuke dingen wat ik met mijn haar zou kunnen doen? Zit er tussen mijn lezers misschien wel een kapster in opleiding of gewoon iemand met een leuk ideetje, ik hoop het. Binnen een half uurtje ga ik de shoot houden waar ik het maandag over had, HIER kun je dat lezen. Ik heb er nu echt zin in en hoop dat het allemaal een beetje gaat lukken en dat ze blij zijn met het resultaat.


Nou dat was dan alweer wat ik wou vertellen over mijn haartjes. Ik ben niet extreem ijdel maar mijn haar dat is toch wel een dingetjes hoor, daar moet niemand aan zitten. Ook toen de vorige keer er zo'n stuk van mijn haar af ging, dood eng maar het kwam allemaal goed.

Liefs,
Roos

18 opmerkingen

  1. Het zijn inderdaad echt prachtige foto's!! Leuk om daar binnenkort wat meer van te zien meid :)


    Liefs, Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's! Je portfolio is zo leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje, het is alleen nog niet helemaal zoals ik het hebben wil.

      Verwijderen
  3. Ik denk niet dat een pony mooi is... deze lengte is leuk!♡

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb echt precies hetzelfde met mijn haar! Ook gewoon over nagedacht om een pony te nemen ofso. Maar idd, tduurt zo lang voordat het weer aangroeid... Lastig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooo herkenbaar! Elk half jaar moet er gewoon even wat anders met dat haar van mij, of dat nou een kleurspoeling is of een stukje eraf. Ik heb al best wat verschillende kapsels gehad en ik raad je kleurspoelingen van de natuurwinkel de Tuinen aan, die gaan er namelijk na twee keer wassen alweer uit en zien er super natuurlijk uit, maar zijn ook supermakkelijk om mooi aan te brengen, (en ook fijn; niet al te duur) dus dan kun je in een weekend gewoon is wat uitproberen zonder dat je er aan vast zit. Ik heb nog nooit spijt gehad als ik een stuk afgeknipt had, hoogstens wilde ik het daarna weer lang, maar dat kan natuurlijk ook!Het gaat sneller dan je denkt. Lekker lange reactie dit, maar conclusie: wat je ook leuk lijkt, gewoon doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien dat ik eens bij de Tuinen langs ga, klinkt wel leuk!

      Verwijderen
  6. Deze foto's zijn echt mooi geworden Roos! Ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden van de shoot!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje, ja het ging prima we aren alleen wel bijna verdwaald.

      Verwijderen
  7. Leuke foto's! Een pony zou je denk ik wel staan, maar ik zou misschien kiezen voor een schuine pony. Een rechte pony groeit even snel, maar deze moet je dan zelf verder recht knippen om hem te behouden én persoonlijk vind ik dat niet zo gemakkelijk! Een schuine pony is makkelijker om bij te knippen en groeit ook mooier uit als je hem beu bent! hihi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's! Ik heb laatst zelf balayage laten zetten (of laten verven of hoe je dat ook zegt). Oogt ook vrij natuurlijk maar is toch even wat anders :) Misschien is dat wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's! En ja, haar is inderdaad heilig! Ik kan er ook zo van balen als ik een bad hair day heb... Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.