Mijn Nieuws

7 november 2016


Al een tijdje eerder heb ik gemeld dat er klein nieuws aan zou komen. Daar is hij dan, dat kleine nieuwtje. Mijn kleine broertje is nu echt geboren! Gister avond heb ik dit even snel geschreven omdat er visite is en ik er nu niet zo veel tijd voor heb maar morgen waarschijnlijk al helemaal niet omdat ik dan ook nog eens van 1-8 naar school kan...


Vandaag dus even een korte mededeling maar ik wou het toch wel even melden. Wij zijn hier allemaal zo trots op dat kleine mannetje (totdat ik vannacht geen oog meer dicht doe, tot nu toe slaap ik er nog wel door heen maar je weet het nooit). Er stonden heel veel leuke projectjes op de planning maar het komt er nu nog even niet van denk ik.

Je kunt dus vooral wat vooruitgewerkte posts vinden nu denk ik zo. Dan weet je in ieder geval waar door dat allemaal komt! Nu ga ik mijn kleine kanjer maar eens een kusje geven en duik ik ook mijn bed in (je leest dit nu op een hele andere tijd dan dat ik dit schrijf omdat ik het heb ingepland).

Slaaplekker of juist Fijne dag nog!

Liefs,
Roos Trotse Zus

5 opmerkingen

  1. Van harte gefeliciteerd! Hoe heet 't kleine mannetje? x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wauw, wat een super nieuws. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik smelt hier even ter plekke hoor, zo onwijs bijzonder dat je een broertje hebt gekregen! Mijn broertje en ik schelen maar 18 maanden, dat is toch wel even wat anders, maar een baby in huis, geniet ervan dat je de oudere zus bent van zo'n wondertje! Heel kostbaar! Van harte gefeliciteerd! <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.