Wishlist on Cyber Monday

28 november 2016


Het moest natuurlijk weer even gebeuren. Die aardige meneer Sinterklaas heeft zijn warme landje weer verlaten om ons hier op te zoeken en ons een beetje te verassen. Nou ik mag hem wel als ik eerlijk ben. Nu heb ik net even mijn schoenen voor de kachel gezet (wij doen hier niet aan één schoentje, nee eigenlijk was ik gewoon bang dat ik anders de andere schoen kwijt zou raken). Ja, als je zusjes al allerlei verlanglijstjes hebben gemaakt en hu schoen al gezet hebben kan ik ook altijd de poging wagen en m'n schoentje er naast zetten, wie zegt er nou nee tegen een leuke verassing (of heel veel pepernoten)?


Winterse zonnebril  
Gewoon voor die keer dat de zon heel fel schijnt maar je wel je winterjas aantrekt. Je denkt nu waarschijnlijk pak gewoon een zonnebril die je al liggen hebt maar zeg nou zelf DEZE zonnebril staat niet erg mooi bij een winterjas.

Gele regenjas
Iedereen wordt er chagrijnig van, wakker worden door die *s#/%$@ wekker en het buiten keihard horen regenen. Je kunt weer lekker door de regen heen op je fietsje richting die o zo gehate school. Stel je nou voor dat je deze leuke regenjas dan gewoon kan aantrekken in plaats van dat allemachtig grote ding waar je gewoon in zou kunnen kamperen, te tof toch?

Semipermanente haarverf
Ik zou wel weer eens wat anders met mijn haar willen doen. De vorige keer had ik het er al iets over. Misschien dat ik zelf een pony zou willen nemen. Nu ben ik daar wel aardig over eens dat dat hem niet wordt, misschien een schuine pony dan dat lijkt me nog wel wat.

Statief
Voor mijn camera lijkt het me nog wel eens fijn een statief te hebben. Aangezien er niet vaak iemand vrijwillig voor min camera gaat staan en er ook weinig mensen zijn die zich aanbieden wat foto's te maken. Of te wel ik zoek een rustig plekje op zonder veel wind zet er een keukentrapje neer en ga er voor zitten. Die statief lijkt me nog al fijn.


Oma brilletje
Iedereen lacht me hier hartelijk om uit. Wie neemt er nou een bril als je die niet eens nodig hebt? Ja ik vindt hem gewoon wel gaaf. Voor gave outfit foto's of onder een rommelige knot. Zelf vindt ik het gewoon wel leuk.

Mom Jeans
Deze broek vindt ik gewoon heel erg gaaf. Ik heb ook een aantal pacthes gekregen van MegaMooi.nl . Hier ben ik al wat mee van plan wat binnenkort op mijn blog verschijnt maar hoe tof is het om er ook een aantal op zo'n broek te zetten?

Swimwear
Het is misschien niet echt het perfecte seizoen hiervoor (goed gezien Roos gewoon helemaal niet....) maar ik heb gewoon al weer zo veel leuke dingen gezien! 1 2 3

Dat was mijn lijstje dan alweer. Gewoon dingetjes die ik nog graag zou willen hebben. Dit vond ik eerlijk gezegd ook wel een goede timing, zo net na Black Friday en op Cyber Monday. Dus mam ehh sinterklaas weet je dat ook allemaal weer!

Liefs,
Roos


8 opmerkingen

  1. Brilletjes zijn ook heel leuke accessoires voor foto's! Ik zou wel willen Cyber shoppen maar ben arm na Black Friday. :'(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja nog een goede reden om hem nu te bestellen! Vrijdag heb ik me aardig in kunnen houden (gewoon te laat achter gekomen dat het echt black Friday was...)

      Verwijderen
  2. Zo'n leuke spullies! Een statief zou ik ook best kunnen gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik denk dat een (schuine) pony je goed staat!
    En een zonnebril ik de winter... Roos toch��

    X liess

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gele regenjas heeft mijn collega ook gekocht, echt zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.