Mijn favorietjes #4

11 januari 2017


Nog een keertje wat fotootjes in de sneeuw! Niet omdat het is blijven liggen, nee omdat we gewoon heel veel foto's gemaakt hebben. Wel is er voor vrijdag en de rest van volgende week echt winterweer voorspeld, sneeuw en het zou gaan vriezen. Laten we met z'n alle gaan duimen dat we dat toch nog mogen meemaken dit jaar aangezien het er nu niet echt naar uit ziet dat we dat nog heel vaak gaan meemaken.


Eerst begin ik gewoon zoals ik eerder alleen deed met een paar leuke Instagram accounts. Eigenlijk kom ik er nu achter dat het allebei creatieve accounts zijn maar dat zou ik geen probleem vinden.

Lykebuijsman
Je moet haar account echt opzoeken. Ze tekent de mooiste dingen maar vaak heel simpel, geen drukke printen gewoon minimalistisch. Haar feed is ook echt een plaatje zoals haar tekeningen ook weer heel minimaal en gewoon mooi.

Ninamaakt
Ook al zo'n creatief account. Van Nina kun je vooral heel veel leuke tekeningetjes verwachten en natuurlijk een kijkje achter de schermen. Gewoon even opzoeken het is echt hele leuk!


Nu je die leuke accounts bezocht hebt wou ik even verder gaan met een aantal leuke nummers (muziek). Je kunt veel van de nummers die hier staan in een speciale playlist vinden, HIER leg ik uit hoe en wat.

Faith van Stevie Wonder en Ariana Grande uit de film Sing vindt ik echt heerlijk om naar te luisteren. Gewoon lekker vrolijk en makkelijk mee te zingen, dat misschien niet helemaal het gaan nogal snel maar het is noch echt ene wijsje wat in je hoofd blijft hangen.
Grow van Frances vindt ik ook echt een mooi nummer totaal anders als Faith maar ook zeker echt beluisteren waard.

Ik ben al weer bijna klaar met mijn verhaaltje alleen wil ik hier nog 2 leuke blogs bij zetten.

xlouvette.blogspot.nl
Ze is zo eerlijk en schrijft zo overtuigend dat het echt heerlijk is om haar posts te lezen. Wat ik dan eigenlijk ook altijd wel doe. De foto's zijn altijd mooi, wat ik best wel belangrijk vindt aan een blog en ze lijkt me echt heel aardig.

yente.nl
Ook een prachtige blog om naar te kijken, haar lay-out is echt heel tof simpel maar heel stijlvol. Haar post bevatten altijd een goed inhoud en de juiste foto's. Ik snap dan ook niet dat ze niet veel meer volgers heeft. Dus kom op zoek haar even op!


Nu gaan we allemaal het weerbericht in de gaten houden en hopen dat er nog iets sneeuw gaat vallen en misschien het ijs nog wel op kunnen stappen! Hoe tof zou dat wel niet zijn? Ik krijg er nu gewoon al zin in om te gaan schaatsen. Ook wou ik nog even vertellen dat ik Facebook sinds kort dus weer heb opgepakt en het daar een beetje aan het uitproberen ben. Benieuwd daarnaar? HIER kun je me vinden.

Liefs,
Roos

7 opmerkingen

  1. Die blogs zien er leuk uit. Ik ben ze gelijk gaan volgen. Mooie foto's trouwens. Hopelijk gaat het volgende ook echt weer sneeuwen, want ik krijg nu ook wel zin om foto's in de sneeuw te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sneeuwfoto's! Ik las inderdaad dat het morgen waarschijnlijk weer gaat sneeuwen, dus dan kan je weer lekker nieuwe plaatjes schieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had dit nog niet gezien, maar wat lief! Ik lees jouw posts ook altijd erg graag!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.