Eigen Filters

27 juli 2017



Wat een beetje bewerking wel niet met je foto kan doen! Je kunt je foto er gewoon veel beter mee laten uitkomen maar het tegenovergestelde kan ook gebeuren. Het leuke hieraan is dat iedereen zijn eigen stijl heeft en zo hou jij je foto's ook uniek. Vandaag laat ik een aantal foto's zijn die ik op verschillende manieren bewerkt heb. Aan het einde van deze post leg ik ook nog even uit hoe ik dit dan gedaan heb.




De eerste drie, de eerste is de originele foto en de andere twee heb ik bewerkt. Bij de 2e foto heb ik een beetje geprobeerd de stijl van Brandon Woelfel na te bootsen. Met een tutorial aan ben ik aan de slag gegaan en het kwam uiteindelijk toch redelijk in de buurt. Toch vind ik dit paarse gloedje eroverheen er niet helemaal mooi bij passen (zoals ik al zei iedereen zijn eigen stijl). Later ben ik dus weer opnieuw begonnen en kwam toen bij de 3e foto. Deze vibe vind ik echt prachtig en ben echt blij met het resultaat,


En zo vind je ook hier weer links de originele foto. Ik heb geprobeerd de vorige filters hier weer na te maken en heb even gekeken of dat weer lukte, en dat deed het!


Beide filters zijn goed gelukt alleen mijn voorkeur gaat toch echt wel uit naar de laatste. Het geeft je echt zo'n vintage gevoel. De andere vind ik ook gewoon mooi alleen hoe ik er zelf niet zo van die roze huid.
 Vind jij deze filters nou leuk maar heb je er geen zin in om uren achter je telefoon/computer te spenderen? Dan heb ik hier iets voor jou! De 2 filters die ik bij deze foto's gebruikt heb kan jij ook gebruiken! Download Polarr, op je smartphone of op je pc.


Daarna klink je op Import filter (zie bovenaan). Sla de onderstaande foto(s) op en open deze of scan de code in met je mobiel. Als het niet lukt stuur me dan gerust een mailtje (soitsrose@gmail.com) of DM mij via instagram (@so_its_rose).



Als je een filter gebruikt hebt lijkt het mij heel erg leuk om te zien. Je mag mij altijd een mailtje sturen met een foto want ik ben benieuwd wat jullie er allemaal mee kunnen. En als je het filter gebruikt op Instagram gebruik dan de #FilteredByRose, ik ben benieuwd!

Welk filter is jouw favoriet? Ik ben benieuwd dus laat het even weten in een reactie, lijkt me leuk!

Liefs,
Roos

2 opmerkingen

  1. ik houd ook het meest van die vintage vibes filters! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah, wat leuk! Brandon Woelfel is echt geweldig. Dat programma lijkt me heel erg interessant, ga ik zeker eens uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.