Girl Crush Anna

5 juli 2017


Anna Nooshin, toch wel echt één van mijn favoriete infleuncers. Zij heeft al zo veel bereikt in haar leven en doet nu dingen waar ik alleen maar van kan dromen. En ondanks alles wat ze mag doen komt ze niet over als een arrogant persoon. Anna Nooshin is gewoon een echte power-vrouw en als ze iets echt graag wil zorgt ze er voor dat het haar lukt ook.

Ze maakt niet alleen een prachtig online magazine (NSMBL) en YouTube kanaal maar doet veel meer. Haar Instagram staat vol met de mooiste foto's en binnenkort is ze zelfs te bewonderen als presentatrice bij HNTM. Maar niet alleen online kun je werk van haar vinden. Ze heeft inmiddels al 2 boeken uitgebracht (On Top is ook te zien op de foto) en ook is de 4e editie van de NSMBL agenda al uitgekomen. En 3 keer raden, ik heb hem al klaar liggen zodat ik aankomend schooljaar er wel in MOET schrijven.


Maar nu wou ik even wat dingetjes over deze geweldige agenda vertellen. Want kijk toch eens, alleen de voorkant is gewoon al extreem fotogeniek. Dit jaar is de schoolagenda in het lichtblauw en verder lijkt hij eigenlijk nog best wel veel op het vorige design. De agenda van vorig jaar had alleen niet dat gouden randje wat ik wel echt iets vind toevoegen.


Je hebt vast al heel vele agenda's in je handen gehad maar zeg nou eerlijk had je er ook één met een marble print binnen in? Waarschijnlijk niet maar kijk nou eens hoe tof dat is! Toen ik alleen dat al zag was ik zo goed als verkocht.


De agenda heeft elke keer aan het begin van de maand een maandplanner en daarachteraan komen de wekelijkse spreads (hoe zeg je zoiets in het Nederlands?). Bij elke week staat een mooie foto waarvan je hoopt zelf ook eens zo'n mooie foto te maken. Nee, dat was geen grapje en al helemaal geen sarcasme deze agenda staat gewoon echt vol met prachtige plaatjes.

 

Ook vind je bij elke maand 2 van deze 'notitie pagina's' . En ook elke maand heeft weer een nieuw kleurtje maar toch past het wel heel goed bij elkaar. De agenda is alles behalve saai maar is ook echt niet te druk of rommelig. Deze 'notitie pagina's' zijn daar een goed voorbeeld van. Ze zijn heel functioneel en geven je de kans om genoeg aantekingen, snelle krabbels en doodles er neer te kwakken maar het is wel heel stijlvol en past gewoon bij het hele plaatje.

Er zitten zelfs pagina's met mooie quotes en foto's in deze agenda. Dus zodra de les je begint te vervelen pak je gewoon je agenda erbij om weg te kwijlen bij wat foto's, inspirerende quotes te lezen of om de 'notitie pagina's' te versieren


Nu je net dacht dat het niet beter kon en dat deze agenda alles al had wat een agenda hebben kan komt er nog wat. Er staan namelijk ook nog een aantal pagina's in waar je tips krijgt. Hier heb je daar een klein voorbeeldje van. Op deze pagina's krijg je 10 tips zodat jij je eigen ideale garderobe kunt samenstellen. Super leuk natuurlijk en zo staan er nog een aantal van deze pagina's in de agenda.


Ik gok dat je nu wel weer genoeg lovende woorden over deze agenda gehoord hebt. Sorry, ik kan er niet zo veel aan doen maar ik ben gewoon een beetje enthousiast. Want kom op deze agenda is echt wel heel tof!

Nu echt genoeg over de agenda en door met Anna. Ik deel hier onder mijn favoriete "werk" van deze alleskunner.

On Top

Expeditie Robinson

NNoosh

Foto

Bikini


Nu heb ik iedereen weer lekker aangestoken met de Nooshin gekte en zijn straks alle agenda's binnen no time uitverkocht. Was een goede samenwerking geweest (dus Anna als je dit ziet ik zou graag eens iets in samenwerking met jou willen doen). Nee grapje hoor, dit is allemaal niet gesponsord maar het lijkt me wel onwijs tof eens iets in samenwerking met de enige echte Anna Nooshin te doen.

Liefs,
Roos

Een reactie posten

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.